Amam Zaman Ag

انتظتر پویا و اگاهانه

Amam Zaman Ag

انتظتر پویا و اگاهانه

ترح ترک میلیون ها گناه برای شادی امام زمان ((عج))

نویسندگان

کی میایی آقا جان؟؟

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

کی میایی آقاااااا؟؟؟؟!!! 

ک آمدنت برابر با تمام شدن همه ی مشکلات وغم هاست 

ghoroob

کی میایی ک ظهورت گشایش کارهاست 

بیا ک مردم زمانه من  

کم  کم فراموش می کنند خدایشان را 

بیا ک اینجا دیگر خدا کم کم برای زنان و مردان سرزمینم  بی معنا شده

اینجا 

عشق ب گونه ای دیگر تفسیر می شود

بیا ک آمدنت یعنی آرامش بی قید وشرط من  

در این نا آرامی دلم

.

gHOROOBE jOME

محبوب من  …

کم گذاشتم برایت 

معصیتها کردم 

تو را گریاندم با کارهایم 

عفو بفرما

قلبم 

به عشق شما  

می تپد

واما مهدی جان: 

میبینی مرا ک هنوز سردرگمم 

در مسیرم 

در هدفم  

در انتخابم  

من کم آوردم   

درتصمیمم

من وامانده ام

ازاین تقدیر 

از هیاهوی این دنیای وانفسا 

چ شد ک این شدم 

چ شد ک شک جای  یقین را گرفت 

چ شد ک هنوزم ک هنوز است   

نمیدانم تکلیفم را   

کمک کن این زنگار ک بر دل  حقیر نشسته 

زدوده شود  

تا شاید آرام گردد  

تا شاید بیابد مسیر گمشده ی خود را

| اللهم عجل لولیک الفرج |

AJJE FARAJ

  • muslems iran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی